شرکت توسعه تجارت آواتاج

  • زمانی که ایمیل ها را می خوانید توجه کنید که آیا قالب ایمیل ها مناسب اهداف کاری شما هستند یا خیر. متن و قالب ایمیل باید متناسب با اهداف شما طراحی شده باشد، به گونه‌ای که نیاز به تغییر آنها احساس نشود.
  • برای نوشتن یک ایمیل موثر از خود ۴ سوال اصلی بپرسید: “چرا حالا ایمیل را ارسال کنم؟”؛ “چه کسی به ایمیل من اهمیت می دهد؟” ؛ “چرا باید به ایمیل من اهمیت بدهند؟”؛ “آیا این ایمیل همان چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند و به آن نیاز دارند؟”.
  • برای ارسال هر ایمیل باید برنامه ریزی کنید که بازخورد مشتری یا مخاطب را از آن دریافت کنید.
  • در انجام بازاریابی ایمیلی توجه داشته باشید که اهداف طراحی ایمیل را بر این مبنا قرار دهید که چرا مردم باید از شما خرید کنند. سعی کنید دلایل قانع کننده ارائه دهید که آنها را به خرید محصول یا خدمات شما تشویق کند.
  • برای انجام ایمیل مارکتینگ باید عنوان های تاثیرگذار برای ایمیل خود انتخاب کنید. عناوین کنجکاو کننده یا عناوینی که به نفع مشتری باشد و عناوینی که نیاز یا مشکلی را از مشتری برطرف کنند در اولویت قرار دارند.
  • یکی از نکات مهم در انجام ایمیل مارکتینگ نوشتن یک متن اصولی است. متن ایمیل تاثیر گذار، یک هنر است. در متن شما باید مقدمه، متن اصلی، نتیجه گیری و پا نوشت قرار داشته باشد. پانوشت در ایمیل مارکتینگ کلمات یا عبارت ها یا لینک هایی هستند که برای به اشتراک گذاری یا ورود به صفحه وب سایت مناسب می باشند.
  • در انجام ایمیل مارکتینگ، زمان مناسبی را برای ارسال ایمیل ها انتخاب کنید معمولا اگر ایمیل ها در ساعات کاری و در صبح ارسال شوند نتیجه بهتری دارند. حتی الامکان ارسال ایمیل هنگام شب خودداری کنید.
  • یکی از ایده های جذاب برای نوشتن متن ایمیل تبلیغاتی این است که اعداد و ارقام یا قیمت ها را به صورت شگفت آور بنویسید؛ به طور مثال “4 ایده برای انجام …”؛ “10 نکته برای…..”؛ “5 پیشنهاد شگفت انگیز برای خرید…..”؛ “مکان هایی که برای خرید محصول…… مناسب هستند” و … .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی