شرکت توسعه تجارت آواتاج

۱ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

شرکت دیجیتال مارکتینگ به مجموعه ای حرفه ای و متخصص گفته می شود که در راستای اهداف تبلیغات در فضای آنلاین، مدیران کسب و کارها را یاری می کند. کارشناسان مختلف در بخش های متنوع فعالیت می کنند و هر یک، یک مسئولیت های ویژه ای بر عهده دارند. در ادامه این قسمت با بخش های یک شرکت دیجیتال مارکتینگ و کارمندان آن آشنا می شویم:

مدیر سئو

  • KPI های اصلی: کنترل ترافیک طبیعی سایت

به طور خلاصه، مدیران SEO می توانند رتبه کسب و کار را در گوگل ارتقا دهند. با استفاده از روش های متنوع در بهینه سازی برای موتورهای جستجو، این مدیران ممکن است مستقیماً با تولیدکنندگان محتوا کار کنند تا از محتوای تولید شده در Google بازخورد خوبی به دست آورند – حتی اگر شرکت نیز این محتوا را در رسانه های اجتماعی منتشر کند.
 

متخصص بازاریابی محتوا

  • KPI های اصلی: زمان ماند در صفحه، ترافیک کلی وبلاگ یا وبسایت، مشترکین کانال های اجتماعی

متخصصان بازاریابی محتوا، سازندگان محتوای دیجیتال هستند. آنها غالباً برنامه های وبلاگ نویسی شرکت را ارزیابی می کنند و یک استراتژی محتوا ارائه می دهند که شامل فیلم و ویدیو نیز هست. این متخصصان غالباً برای اطمینان از میزان بازدید از محصولات و یا صفحات راه اندازی شده در مشاغل با محتوای تبلیغاتی در هر کانال دیجیتال، با افراد در بخش های دیگر همکاری می کنند.
 

مدیر رسانه های اجتماعی
نقش مدیر رسانه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ به راحتی از این عنوان استنباط می شود، اما اینکه کدام شبکه های اجتماعی را برای شرکت مدیریت می کنند به نوع و شیوه کسب و کار بستگی دارد. مهمتر از همه، مدیران رسانه های اجتماعی یک برنامه ارسال برای محتوای نوشتاری و تصویری شرکت تعیین می کنند. این کارمندان همچنین ممکن است با متخصصان بازاریابی محتوا همکاری کنند تا بتوانند استراتژی هایی را تهیه نموده و معین کنند که محتوا را برای کدام شبکه اجتماعی باید ارسال نمایند.

  • توسعه تجارت آواتاج