شرکت توسعه تجارت آواتاج

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

آموزش پیشرفته اینستاگرام

  • افزایش آگاهی از برند

اجرای یک استراتژی خوب برای رسانه اجتماعی که از پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام استفاده می کند، شناخت مخاطب از برند شما را تا حد زیادی افزایش می دهد، زیرا می توانید از طریق تبلیغات، با مخاطبان بزرگ و متنوعی از مصرف کنندگان درگیر شوید. کارمندان، مشتریان و سایر علاقه مندان را ترغیب کنید که صفحه شما را “دنبال کنند”. داشتن فالوور زیاد از افرادی که با نمایه شما مرتبط هستند، فرصت بیشتری برای جلب مشارکت و دیده شدن توسط سایرین که با پروفایل اینستاگرام کسب و کار شما مرتبط نیستند، فرآهم می سازد.

برای فرادی که با محتوای شما در اینستاگرام تعامل دارند، آگاهی از برند، افزایش یافته و این وضعیت، شروع به ساختن شهرت و اعتبار برای شما به عنوان یک برند می کند. هر پستی که به اشتراک گذاشته می شود، هر نظری که ثبت می گردد و هر لایکی که داده می شود، برند و محتوای برند شما را به شبکه جدیدی از افراد معرفی می کند. این فعالیت و قرار گرفتن در معرض دید می تواند به دنبال کنندگان جدید برند شما و اساساً مشتریان جدیدتر منجر شود.

هدف تبلیغات در اینستاگرام این است که مردم هر چه بیشتر در مورد کسب و کار شما بدانند. مردم با استفاده از تبلیغات اینستاگرامی از کسب و کار شما آگاه می شوند و از طریق آنها به برند شما وابستگی پیدا می کنند. مشتریان ممکن است به محض اینکه شما را پیدا کنند، یا تبلیغ شما را ببینند از خدمات شما استفاده نکنند، اما زمانی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند، شانس زیادی برای خرید با شما دارند. اگر در دوره های آموزش اینستاگرام مارکتینگ شرکت کنید، می توانید از تمامی تکنیک های حضور در این رسانه محبوب و پرطرفدار اطلاع پیدا کنید. بهترین مشاور اینستاگرام مارکتینگ در کنار شما است تا نتیجه دلخواه خود را کسب نمایید.

  •  رضایت بیشتر مشتریان

اینستاگرام، یک بستر شبکه و ارتباط است. اعلام حضور از طریق تولید محتوا و تعامل در این پلتفرم، بسیار مهم است زیرا به برند شما هویت منحصر به فردی می بخشد. هیچ راهی برای انجام این کار، بهتر از استفاده از تبلیغات در اینستاگرام برای نمایش افکار، ایده ها و پیشنهادات شما نیست. مشتریان برای دریافت پاسخ شخصی از یک شرکت، ارزش قائل هستند وقتی که درباره نمایه یک کسب و کار، در رابطه با یک موضوع خاص، اظهار نظر می کنند، دوست ندارند نادیده گرفته شوند یا پاسخی خودکار دریافت کنند.

مردم می خواهند احساس کنند که به آنها اهمیت داده شده و فقط یک آمار برای افزایش فروش نیستند، هیچ راهی بهتر از تعامل با آنها در اینستاگرام برای مقابله با این موضوع وجود ندارد. همدلی و هدفگذاری صحیح در اینستاگرام مارکتینگ، بهترین تجربه را برای مشتری ایجاد می کند و منجر به رضایت مشتری خواهد شد. اینستاگرام فقط به معرفی محصولات و کمپین های تبلیغاتی برند شما محدود نمی شود. اینستاگرام به عنوان یک کانال خدماتی توسط مشتریان فعلی دیده می شود که در آن می توانند مستقیماً با کسب و کار ارتباط برقرار کنند.

  • هدف گیری صحیح در اینستاگرام مارکتینگ

با توجه به فالوورهای بزرگ اینستاگرام (با بیش از 800 میلیون نفر که در حال افزایش است) و قابلیت های شبکه گسترده، اینستاگرام، بسیار بیشتر از یک پلتفرم رسانه اجتماعی معمولی است. اینستاگرام مارکتینگ، ابزاری ضروری برای رشد یک تجارت و افزایش تکنیک ها برای فروش از طریق بازاریابی موثر است. تبلیغات در اینستاگرام به اندازه تبلیغات محلی و سئو، مهم است. این راهکار می تواند برند شما را به مخاطبان بی شماری، و به طور خاص، به گروه های هدف، معرفی کند.

هدف گذاری اینستاگرام مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید. اینستاگرام، توزیع این تبلیغات را برای کاربران علاقه مند یا مشتریان خاص بر اساس اهداف، تمرکز و هدف شرکت، آسان تر می کند. تبلیغات هدفمند اینستاگرام، یک راه عالی برای شرکت ها است تا بیشترین بهره را از کمپین های بازاریابی هدفمند داشته باشند. همین حالا با مشاور اینستاگرام مارکتینگ ما تماس بگیرید تا درباره دوره های آموزش اینستاگرام مارکتینگ و تبلیغات در این شبکه اجتماعی، شما را راهنمایی کند.

  • توسعه تجارت آواتاج

کمپین دیجیتال مارکتینگ

یک مشاور بازاریابی دیجیتال، ابزار مناسب برنامه ریزی دقیق را در اختیار دارد
اولین دلیل استفاده از خدمات مشاور بازاریابی دیجیتال یا آژانس بازاریابی دیجیتال این است که آنها این امکان را دارند که با استراتژی و تکنیک های مناسب، تجارت و کسب و کار شما را به پیشرفت بهتری برسانند. این افراد از ابزارهای مناسب برای ایجاد یک کمپین موفق و معنادار، به دست آمده بر اساس مطالعه بازار هدف کسب وکار شما، استفاده می کنند.
با مشاوره بازاریابی دیجیتال، به سادگی برنامه زمانی و اهداف تجاری خود را به اشتراک می گذارید
استفاده از خدمات یک آژانس بازاریابی اینترنتی می تواند به شما کمک کند تا تمرکز بیشتری بر روی تجارتتان داشته باشید. مسئولیت مشاوره با یک تیم جدید مشاوره، هزینه های آموزش بازاریابی دیجیتال، منابع و زمان برای آموزش، بر عهده مشاور بازاریابی دیجیتال یا آژانس دیجیتال مارکتینگ است.
این در حالی است که یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند زمانی مفید واقع شود که شما برای دستیابی به نتایج دلخواه، به سادگی، اهداف و بازه زمانی تجاری خود را با آنها به اشتراک بگذارید.
با خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال، ایده های جدید به دست می آورید
دنیای بازاریابی دیجیتال، پایدار نیست و هر بار، وضعیت، تغییر می کند. همیشه نمی توان گفت شما موفق هستید یا صرفاً به شکست محکوم هستید! یک شرکت بازاریابی دیجیتال می تواند در یافتن ایده ها و دیدگاه های جدید به شما کمک کند؛ ایده ها و نظریاتی که می توانند شما را به نتیجه دلخواه سوق دهد. همچنین یک آژانس بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند بینش و گزارش روشنی در مورد یافتن و انتخاب کلمات کلیدی و نحوه تعامل با مشتریان به دست بیاورید.
مشاور بازاریابی دیجیتال کمک می کند نتایج قابل اندازه گیری تجارت خود را بررسی کنید
ROI چیزی است که اندازه گیری آن در اکثر مواقع، دشوار است. با این حال، مشاور بازاریابی دیجیتال در یک آژانس بازاریابی می تواند در تعیین شاخص کلیدی عملکرد (KPI) و ROI به شما کمک کند. مشاوران در این مرکز همچنین به شما کمک می کنند معیارهای مهمی را که باید از طریق کانال های مختلف بازاریابی دنبال کنید، تعیین نمایید.
با خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال در اصفهان هم می توانید کارایی کمپین های تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید. شما قادر خواهید بود بر اساس گزارش های ماهانه ارائه شده توسط آژانس، تصمیمات کلیدی و مهم برای تجارت خود بگیرید. بسیاری از این مفاهیم را می توانید حتی با دوره های آموزش بازاریابی دیجیتال هم به دست آورید. اما به شما پیشنهاد می دهیم که از این روش ها تحت نظر یک مشاور بازاریابی دیجیتال در اصفهان استفاده کنید.

  • توسعه تجارت آواتاج

کمپین دیجیتال مارکتینگ

شاید شما هم شنیده باشید که برای ایجاد یک تجارت آنلاین، الزاماً به یک وب سایت احتیاج دارید، اما داشتن یک وب سایت، فقط می تواند یک مزیت رقابتی لازم برای رشد تجارت آنلاین باشد اما جزئیات کامل را در اختیار شما قرار نمی دهد. وب سایت شما برای جذب کاربران اینترنت و مشتری به وب سایت شما به یک استراتژی بازاریابی موثر نیاز دارد. اگر هیچ کاربری در فضای آنلاین نتواند وب سایت شما را پیدا کند، چگونه خواهند توانست از شما خرید کنند؟

تنها راه جذب مشتری به سایت، استفاده از تکنیک های مناسب بازاریابی دیجیتال مانند سئو، PPC، بازاریابی محتوا، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و موارد دیگر است. اینها تمام مواردی است که بهترین مشاور بازاریابی دیجیتال به شما ارائه می دهد. حتی با شرکت در دوره های آموزش بازاریابی دیجیتال در اصفهان هم می توانید به راحتی اینها را فرابگیرید. بازاریابی آنلاین (بازاریابی دیجیتال) از نظر هزینه مقرون به صرفه است زیرا برای ایجاد کمپین های سفارشی برای جذب بهتر مخاطبان، مؤثر می باشد. به این ترتیب، با این تکنیک ها می توان بازار هدف را مطابق با علایق آنها به سمت یک کسب و کار جذب نمود.

یک کمپین بازاریابی دیجیتال می تواند اهداف تعریف شده را ردیابی کند و به تحلیل داده ها نیز کمک می کند؛ چیزی که برای مقیاس بندی و بهینه سازی کمپین بازاریابی به روش بهتر، می تواند فاکتور حیاتی باشد. ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال به صاحبان مشاغل کمک می کند تا از مزایای رقابتی و فرصت های رشد کسب و کار خود آگاه شوند. خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال در اصفهان و دوره های آموزش بازاریابی دیجیتال می تواند این مسیر را ساده تر و هموارتر سازد. در ادامه این قسمت، برخی از دلایل ارائه شده اند که نشان می دهند سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال تصمیمی عاقلانه برای بازاریابی موثر تجارت آنلاین است.

  • توسعه تجارت آواتاج

متن ایمیل مارکتینگ

آیا می دانید چگونه محتوایی تاثیرگذار بر متن ایمیل مارکتینگ خود بنویسید تا کمپین های بازاریابی موفقی داشته باشید؟ این موضوع اهمیت زیادی دارد. شاید خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید؛ دلیل آن هم کاملاً واضح است! اگر بازاریابی ایمیلی را به درستی انجام دهید، کسب و کار شما در میان رقبا ارزشمند تر خواهد بود.

ایمیل مارکتینگ، یک روش قدیمی است اما هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. برندهای معروف جهان هنوز هم هزاران دلار برای کمپین های ایمیل مارکتینگ خرج می کنند. این روش یکی از محبوب‌ ترین انواع روش های بازاریابی دیجیتالی محسوب می شود؛ نه تنها موثر است، بلکه یک راهکار آسان، در دسترس و شخصی برای تعاملات با مشتریان به شمار می رود.

با توجه به این مقدمه می توانیم نتیجه بگیریم که تاثیرگذاری متن ایمیل مارکتینگ و داشتن یک برنامه مناسب جهت محتوای ایمیل واقعاً اهمیت دارد. حتی اگر بودجه کمی برای این کمپین‌ها داشته باشید، باید اصولی عمل کنید. آمار اعداد و ارقام در کسب و کارهای مختلف نشان داده که ۴۵ درصد از مشترکین، ایمیل های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند و از این میزان، ۳۳ درصد از آنها ایمیل ها را باز می کنند و بررسی می نمایند. مخاطبان از طریق وب سایت و تلفن همراه ایمیل های خود را چک می کنند.

در ادامه شما را با نکات مهم در نوشتن متن ایمیل مارکتینگ آشنا می کنیم. شما می توانید در دوره های آموزش ایمیل مارکتینگ شرکت کنید و از نزدیک با مشاور ایمیل مارکتینگ و مشاور بازاریابی دیجیتالی صحبت داشته باشید. اگر به رونق کسب و کار خود فکر می کنید، همین حالا دست به کار شوید!

  • توسعه تجارت آواتاج

خدمات مشاوره بازاریابی ویدئویی

مشاور بازاریابی ویدئویی، با توجه به مجموعه ای از اطلاعات و دانش های فنی، مسیر پیشرفت و رشد یک پروژه را به سادگی تعیین می نماید. ویدیوهای آنلاین به طرز شگفت انگیزی بیش از 80 درصد ترافیک اینترنت را به خود اختصاص داده اند. میزان تمایل و علاقه مندی مخاطبین و کاربران به بررسی و دریافت دامنه اطلاعات از طریق ویدیو های تبلیغاتی، موضوع بسیار مهمی است که ظرفیت ها و جایگاه این نوع از ابزار های تبلیغاتی را به شکل کاملا مشخصی برای مخاطب تعریف می نماید.

مخاطبین و کاربران در فضا وب امروزه بیش از هر موضوع دیگری به ویدیوها و تبلیغات ویدیویی علاقه مندند. انتخاب محتوایی نه چندان ساده به منظور جذب حداکثری علاقه کاربران، از مهم ترین شاخص هایی است که می توان به آن اشاره کرد. شاید بتوان گفت که تولیدمحتوا و ساخت یک ویدیو بر اساس محتوا تولید شده به طور حتم می تواند هزینه ای بسیار مناسب را برای کاربران وب به دنبال داشته باشد. یک محتوا کامل و غنی، می تواند تمامی نیازهای کاربران را به سادگی پوشش دهد.

تا پیش از سال 2016 اثری از محبوبیت تاثیرگذارِ ویدیوهای تبلیغاتی در بازار های کسب و کار نبود. این در حالی است که پس از سال 2016 بخش گسترده ای از علاقه مندی کاربران در فضا وب به بازدید از ویدیوها خلاصه شد. بهره مندی از نظرات و دانش مشاور بازاریابی به طور حتم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به کارگیری تمامی استراژی های تعریف شده برای تولید یک محتوا غنی و ارائه اطلاعاتی تخصصی به مخاطبین، صرفا با راهنمایی های مشاور بازاریابی تبلیغات امکانپذیر است.

  • توسعه تجارت آواتاج

با رشد و توسعه کسب و کارها در دنیای اینترنت، شبکه های مجازی بهترین ابزارهای تبلیغات آنلاین هستند. یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین رسانه های اجتماعی، شبکه اینستاگرام است که تقریباً هر مدل از کسب و کار را می توان در آن جستجو کرد. تولید محتوا برای اینستاگرام به اندازه تولید محتوا برای وب سایت ها اهمیت دارد. به دلیل اینکه کاربران زیادی از اینستاگرام استفاده می کنند، الزاماً زیباتر بودن و غنی بودن یک صفحه محتوایی برای یک کسب و کار یا فعالیت خاص، ضروری است. این سوال برای فعالان اینستاگرام به وجود می ‌آید که چگونه می توان تولید محتوا برای اینستاگرام را انجام داد.
تولید محتوا برای اینستاگرام از نظر استراتژی و برنامه ریزی، بسیار به تولید محتوا برای وب سایت شباهت دارد، با این تفاوت که محتواهای منتشر شده در اینستاگرام باید از نظر زیبایی ظاهری نیز در نظر مخاطب جلوه کند. اینستاگرام می تواند محتوای متنی، تصاویر، ویدیوها و حتی محتوای صوتی را بپذیرد.

از دیدگاه دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا برای اینستاگرام، محتوا با استفاده از هشتگ ها نزد مخاطبان و کاربران شناخته می شوند. به طور مثال اگر یک پیج اینستاگرام، فعالیت های آموزشی داشته باشد، هشتگ های خود را باید بر اساس کلمه های کلیدی و پر جستجو در شبکه اینستاگرام تنظیم کند. تمام تبلیغاتی که در اینستاگرام و برندها شناخته می شود بر اساس همین چند نکته ساده می تواند موجب موفقیت بیش از پیش برای کسب و کارهای آنلاین گردد. یکی از نکاتی که در تولید محتوا برای اینستاگرام اهمیت دارد توجه به چیدمان یا آرایش پست ها و تصاویر است. تصاویر خلاقانه و جذاب به همراه توضیح متنی مناسب، تولید و محتوا را بهتر منعکس می کند. برای تولید محتوا در شبکه اینستاگرام، برنامه ریزی ها باید کامل و دقیق باشد؛ توجه به نیاز مخاطبین هدف، پاسخ دهی به کامنت ها و پیام های دایرکت در این راه بسیار اهمیت دارد.

  • توسعه تجارت آواتاج

تا به اینجای بحث متوجه شدیم که برای یک آموزش ایمیل مارکتینگ خوب، ما باید روی چه مهارت های تسلط داشته باشیم؛ اما یک سری نکات هستند که باید به آن ها پرداخته شوند؛ نه به عنوان یکی از تیترهای اصلی آموزش ایمیل مارکتینگ! جدای مباحث اصولی که حتماً باید در یک ایمیل مارکتینگ خوب رعایت شود، موضوعات دیگری نیز مطرح می شوند؛ ترکیب این اصول علمی در کنار یک سری اصول اخلاقی و رفتاری مناسب، می تواند در نهایت، موفقیت زیادی را در فروش برای کسب و کار مورد نظر ایجاد نماید. از این رو در ادامه به یک سری اصول ساده و پرکار و جزئی در فرآیند ایمیل مارکتینگ، اشاره خواهیم کرد.

اول از همه شما باید بتوانید خودتان را جای مشتری بگذارید. در این شرایط کاملاً متوجه خواهید شد که انتظار مشتری از شما چیست و می توانید نیازهای او را به خوبی درک کنید. این کار باعث می شود تا بتوانید ارتباط عمیق تری را طی یک ایمیل مارکتینگ اصولی، با مشتری برقرار کنید. این موضوع به حدی مهم است که می تواند یکی از اصول جدی آموزش ایمیل مارکتینگ هم محسوب شود.
به موضوع ایمیل دقت کنید و سعی کنید موضوعی را انتخاب کنید که مشتری و کاربرتان را جذب کند. این کار باعث می شود تا درصد عکس العمل های مثبت نسبت به ایمیل مارکتینگ شما بالا برود.
زمان ارسال ایمیل یکی دیگر از مواردی است که باید در ایمیل مارکتینگ به آن دقت شود. از این رو دقت کنید که در ساعات و روزهای شلوغ کاری ایمیل را ارسال نکنید، چون طبیعتاً در این شرایط ایمیلتان با استقبال خوبی مواجه نخواهد شد.
ایمیلتان را ریسپانسیو کنید و طوری طراحی کنید که در تلفن ها و دستگاه های مختلف با پلتفرم های مختلف راحت باز شود و خوانا باشد.
در انتها یادتان باشد که عصر حاضر، تفاوت زیادی با روش های بازاریابی قدیمی و سنتی دارد و کسی برد نهایی را دارد که بتواند قدرت اختیار و انتخاب را به مشتری بدهد. بنابراین این امکان را به مشتری بدهد که در صورت عدم تمایل، از دکمه مخصوص “عدم دریافت ایمیل در آینده” استفاده کند. مطمئن باشید با این کار حتی اگر مشتری جذب نکنید، به عنوان یک مجموعه حرفه ای ارائه خدمات در زمینه مربوط به تخصص خودتان، در ذهن مشتری و کاربر خواهید ماند.

  • توسعه تجارت آواتاج

PPC روشی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما با پرداخت هزینه ای از سوی یک ناشر به ازای هر بار کلیک بر روی تبلیغ شما است. یکی از متداول ترین انواع PPC ، Google Ads است که به شما امکان می دهد برای صفحات برتر موتورهای جستجوگر گوگل با قیمتی “در هر کلیک” از پیوندهایی که قرار می دهید، پرداخت کنید. کانال های دیگری که می توانید از PPC استفاده کنید عبارتند از:

  • تبلیغات پرداخت شده در فیس بوک: در اینجا کاربران می توانند مبلغی را برای سفارشی کردن یک فیلم، ارسال تصویر یا نمایش پرداخت کنند؛ به این ترتیب، فیس بوک آن را در خبرنامه افرادی که با مخاطبان تجارت شما مطابقت دارند، منتشر می کند.
  • تبلیغات توییتر: در اینجا کاربران می توانند مبلغی را برای ارسال اخبار یا مشخصات نمایه در فیدهای خبری مخاطبان خاص هزینه می کنند؛ همگی برای تحقق یک هدف خاص برای کسب و کار شما استوار هستند این هدف می تواند افزایش ترافیک وب سایت، دنبال کنندگان بیشتر توییتر، مکالمات توییت یا حتی دانلود برنامه ها باشد.
  • پیام های حمایت شده در LinkedIn: در اینجا کاربران می توانند مبلغی را ارسال کنند که مستقیماً برای کاربران خاص LinkedIn بر اساس صنعت و پیشینه خود ارسال می شود.
  • توسعه تجارت آواتاج