شرکت توسعه تجارت آواتاج

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • سئو

هدف سئو این است که یک کسب و کار در نتایج جستجوی گوگل، رتبه بالاتری کسب کند و در نهایت، ترافیک موتورهای جستجو را به وب سایت همان کسب و کار افزایش دهد. برای انجام این کار، بازاریابان سئو در مورد کلمات کلیدی و عباراتی که مخاطبان برای جستجوی اطلاعات آنلاین استفاده می کنند، تحقیق کرده و از آن عبارات در محتوای خود استفاده می کنند.
تولید محتوای اصولی، لینک سازی قوی و تحقیق کلمات کلیدی، سه نمونه از بهترین تکنیک ها در این انواع دیجیتال مارکتینگ به شمار می روند. این کار را در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ یاد خواهید گرفت.

  • پرداخت به ازای کلیک (PPC)

پرداخت به ازای کلیک، به تبلیغات پولی و نتایج موتور جستجوگر اشاره دارد. این نوع دیجیتال مارکتینگ، یک شکل کوتاه مدت از بازاریابی دیجیتال است، به این معنی که وقتی پولی پرداخت نکنید، تبلیغ، دیگر وجود نخواهد داشت. مانند SEO، PPC نیز راهی برای افزایش ترافیک جستجو به یک تجارت آنلاین است.
پرداخت به ازای کلیک به تبلیغاتی که در بالا و کناره‌های صفحه نتایج جستجو می‌بینید، تبلیغاتی که هنگام مرورگر وب می‌بینید، تبلیغات قبل از ویدیوهای YouTube و در تبلیغات در برنامه‌های تلفن همراه اشاره دارد.

  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

سوشال مدیا مارکتینگ، شامل هر اقدام تبلیغاتی است که یک تجارت آنلاین از طریق کانال های رسانه های اجتماعی انجام می دهد. تقریباً همه با رسانه های اجتماعی آشنایی دارند، اما بازاریابان باید با رویکردهای یکپارچه و استراتژیک به شبکه های اجتماعی نگاه کنند. بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیار فراتر از ایجاد پست برای کانال های اجتماعی و پاسخ دادن به نظرات است.

این نوع از انواع دیجیتال مارکتینگ باید با تیم بازاریابی گسترده‌تر شرکت همکاری داشته باشند تا پیام خود را در همه پلتفرم‌ها، به صورت آنلاین و غیرحضوری هماهنگ نمایند؛ به طوری که هر بخش از برند، داستان یکسانی را بیان کند. بخش مهمی از بازاریابی در رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل است؛ بازاریابان رسانه های اجتماعی باید در تجزیه و تحلیل عملکرد پست های خود و ایجاد استراتژی ها بر اساس آن داده ها هوشمندانه عمل کنند.

  • بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا، از تکنیک وش داستان سرایی و به اشتراک گذاری اطلاعات برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کند. در نهایت، هدف این دیجیتال مارکتینگ این است که خواننده برای تبدیل شدن به یک مشتری، اقدامی انجام دهد؛ مانند درخواست اطلاعات بیشتر، یا ثبت نام در لیست ایمیل یا خرید. «محتوا» می‌تواند به صورت پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی، ویدیوهای دیجیتال، پادکست‌ها و موارد دیگر باشد. این روش به طور کلی، باید قبل از هر چیز، ارزشی برای مصرف کننده ایجاد کند، نه اینکه فقط برند را تبلیغ کند یا سعی در فروش داشته باشد. بازاریابی محتوا در مورد ایجاد یک رابطه پایدار و قابل اعتماد با مشتریان شما است که به طور بالقوه می تواند منجر به فروش های بیشتر در طول زمان شود، نه تنها یک معامله را انجام دهد.

بازاریابی محتوا در راستای انواع دیجیتال مارکتینگ عمل می کند؛ این، روشی برای ترکیب با عبارات جستجوی SEO در محتوای جدید وب سایت است و محتوای ایجاد شده را می توان به عنوان پست های رسانه های اجتماعی و در نشریات بازاریابی ایمیلی به اشتراک گذاشت.

  • بازاریابی ایمیلی

حتی با ظهور رسانه های اجتماعی، اپلیکیشن های تلفن همراه و سایر کانال ها، ایمیل هنوز یکی از موثرترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است. این می تواند بخشی از یک استراتژی بازاریابی محتوایی باشد، ارزشی برای مصرف کنندگان فراهم کند و در طول زمان، مخاطب را به مشتری تبدیل کند. متخصصان بازاریابی ایمیلی نه تنها می دانند که چگونه کمپین های قانع کننده ایجاد کنند، بلکه دسترسی بهینه مخاطبان را نیز درک کرده و در تجزیه و تحلیل از داده های مشتری دارند.

  • بازاریابی موبایلی

این نوع دیجیتال مارکتینگ بر روی دستیابی به مخاطبان هدف در تلفن هوشمند یا تبلت، متمرکز است. بازاریابی موبایلی از طریق پیام‌های متنی، رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل و اپلیکیشن‌های تلفن همراه به مردم دسترسی پیدا می‌کند. بازاریابان می‌توانند پیشنهادها یا محتوای ویژه را برای یک مکان یا زمان جغرافیایی تنظیم کنند، مانند زمانی که مشتری وارد فروشگاه می‌شود. می توانید تمامی تکنیک های انواع دیجیتال مارکتینگ را در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ فرا بگیرید و خودتان برای کسب و کارتان اجرا نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • توسعه تجارت آواتاج