شرکت توسعه تجارت آواتاج

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

این اصطلاح به معنای ایجاد و ارتقای دارایی های محتوا به منظور ایجاد آگاهی از برند، رشد ترافیک، رهبری و جذب مشتریان است. کانالهایی که می توانند در استراتژی بازاریابی محتوای شما نقش ایفا کنند عبارتند از:

پست های وبلاگ: نوشتن و انتشار مقالات در وبلاگ شرکت به شما کمک می کند تا تخصص صنعت خود را نشان داده و ترافیک جستجوی طبیعی را برای تجارت خود ایجاد کنید. این در نهایت به شما فرصت بیشتری می دهد تا بازدید کنندگان وب سایت را به مخاطبان منتخب خود تبدیل کنید.
کتاب های الکترونیکی: کتابهای الکترونیکی، تصاویر و مطالب با فرم طولانی مشابه به آموزش بیشتر، به افزایش بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند. همچنین این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات برای مخاطب تولید کنید و افراد را از طریق یک محتوای تأثیرگذار به سمت خرید کردن تشویق کنید.
اینفوگرافیک: اینفوگرافیک نوعی محتوای بصری است که به بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند تا مفهومی را که می خواهید برای یادگیری ارائه دهید، تجسم کنند.

  • توسعه تجارت آواتاج

هدف گذاری کنید:
برای اینکه بتوانید فعالیت های بازاریابی خود را در اینستاگرام در مسیر درست قرار دهید، ابتدا نیاز است که هدف خود را تعیین کنید. در واقع شما باید مشخص کنید که هدف تان از حضور در اینستاگرام چیست، آیا فقط می خواهید محصول تان را تبلیغ کنید یا تمایل دارید در همین صفحه، فروش محصولات خود را نیز انجام دهید. هر کدام از این ها، کارها و برنامه ریزی های خاص خودشان را می طلبد، بنابراین سعی کنید که ابتدا مشخص کنید که از این پلتفرم چه انتظاری دارید!
مشتری های را بشناسید:
این موضوع به شدت می تواند در موفقیت شما تاثیرگذار باشد. شما باید بدانید که مخاطبین شما چه کسانی هستند، بزرگسالان؟ خانم ها! آقایان؟ کودکان و نوجوانان؟ و یا عموم مردم؟ با مشخص کردن این موضوع، چندین قدم به هدف نمایی تان نزدیک خواهید شد؛ چون این کار، تکلیف شما را با مسیر پیش روی تان مشخص می کند و بسیاری از سردرگمی ها را از بین خواهد برد.
رقبای خود را بشناسید:
تعریف رقیب در دنیای امروز در مقایسه با دنیا سنتی دیروز تغییر بسیار زیادی کرده است. در واقع دیگر مثل قدیم نیست که ما رقیب را تنها برای این بشناسیم که او را زمین بزنیم. بلکه در اکثر مواقع، شناختن رقیب به معنای پیگیری کردن عملکرد او، بررسی نتایج عملکرد او درس گرفتن از این تجربه ها است. البته خیلی از مواقع هم پیش می آید که ما رقیبان را می شناسیم تا با آن ها همکاری کنیم و با این کار بتوانیم توجه جامعه گسترده تری را به سمت خود جذب کنیم. پس حتما در مسیر اینستاگرام مارکتینگ، شناخت کامل رقیبت تان را فراموش نکنید و بدانید که این موضوع یکی از اصول مهم آموزش اینستاگرام مارکتینگ محسوب می شود.
یک استراتژی بچینید:
استراتژی به معنای برنامه ریزی است و شما بدون برنامه ریزی، در هیچ کاری موفق نخواهید شد. حتما در ابتدای کار سعی کنید که تکلیفتان را با هر قدم تان مشخص کنید و با تعیین هدف های کوتاه مدت طی استراتژی، سعی کنید که گام به گام به هدف تان نزدیک شوید. این کار می توانید به کارها و فکر شما نظم دهد و اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرد. در واقع داشتن یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ، یکی از اصول آموزش اینستاگرام مارکتینگ محسوب می شود.

  • توسعه تجارت آواتاج

تولید محتوای دیجیتال برای سرگرمی – این نوع محتواها، یک جذابیت شدید و حس عاطفی برای مخاطب خواهد داشت. امکان اشتراک گذاری این مدل محتواها بسیار زیاد است.
تولید محتوای دیجیتال برای آموزش – این امر امکان دسترسی گسترده به ویژه برای کسانی است که هنوز درباره محصولات یا خدمات آگاهی ندارد. باز هم این محتواها قابل به اشتراک گذاری است.
تولید محتوای دیجیتال برای تشویق و انگیزه – این محتوا اندکی جنبه عاطفی دارد و به تدریج، ذهن مشتری را تغییر می دهد.
تولید محتوای دیجیتال برای تبدیل – محتوائی که بیشتر از آنکه عاطفی باشد، منطقی هستند. به دلیل نیاز به یک تصمیم گیری برای خرید یا استفاده از خدمات، این نوع محتواها مفید می باشند.

  • توسعه تجارت آواتاج

  • قبل از هر چیزی شما ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه برای خودتان یک اکانت اینستاگرام درست کنید. این کار، اصلاً کار سختی نیست؛ اما اگر قصدتان ایجاد یک اکانت تجاری برای کسب و کارتان است، باید رویه کارتان را تغییر دهید و خود اینستاگرام در این مسیر، شما را به راحتی راهنمایی خواهد کرد.
  • اکانت های تجاری با رعایت یک سری نکات اولیه که این مقاله گنجایش باز کردن آن را ندارد، می توانند به خوبی به عنوان یک فرد شاغل در اینستاگرام فعالیت کنند. بنابراین سعی کنید که یک اکانت درست و استاندارد با یک نام کاربری مناسب با فعالیت تان، ایجاد نمایید.
  • نکته بعدی که معمولا در آموزش اینستاگرام حرفه ای مطرح می شود این است که شما باید برای کسب و کارتان فالوور جمع کنید. البته اگر قصد دارید که با عنوان یک فرد معمولی، در اینستاگرام فعالیت کنید، که فقط می توانید دوستان و آشنایان تان را فالو کنید اما بحث اکانت های تجاری و بالا بردن فالوور برای این دست از اکانت ها، یک بحث دیگری می باشد. اینجاست که بحث فعالیت خوب و تبلیغات موثر کسب و کار شما به میان می آید. شما باید اینجا از اینستاگرام مارکتینگ قوی استفاده کنید تا بتوانید روند فعالیت های پیج خود را زمینه بالا بردن فالور، تا حد خیلی زیادی تقویت نمایید.
  • رسیدیم به نکته بعدی که در پاراگراف قبلی نیز به آن اشاره کردیم؛ اینستاگرام مارکتینگ. این روش یکی از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ است که به واسطه آن، یک کسب و کار می توان فروش بهتر و بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری داشته باشد. اینستاگرام، روش های خاص خودش را دارد که در ادامه به تعریف و شرح هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت.
  • توسعه تجارت آواتاج