شرکت توسعه تجارت آواتاج

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

قوانین مهم در ویدئو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ به تنهایی یک استراتژی جذاب به شمار می رود. استراتژی های متفاوت و جذاب، به عنوان مهم ترین فاکتور در موفقیت و پیشرفت یک پروژه شناخته می شوند. امروزه به طور کلی باید گفت که ویدئو مارکتینگ به عنوان عاملی موثر در موفقیت و دریافت جایگاه های طلایی کسب و کار شناخته می شود. باید گفت که موفقیت یا عدم موفقیت یک در پروژه یا یک مسیر، به نحوه پیاده سازی استراتژی های بازاریابی ویدیویی وابسته است. بسیاری از مجموعه های موفق امروزه تنها با استفاده از قوانین طلایی در ویدئو مارکتینگ توانسته اند به بازخوردی فوق العاده متفاوت دست یابند.

به طور دقیق تر باید گفت که هیچ مسیر تضمین شده ای برای موفقیت وجود ندارد. اما بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و احتمال های موجود از جمله فاکتور هایی است که می تواند به طی شدن هر چه سریع تری یک مسیر منجر گردد. در ادامه با دستورالعمل هایی بسیار ایده آل و موثر در موفقیت پروژه های بازاریابی ویدئویی آشنا خواهیم شد. دستور العمل هایی که در نوع خود می تواند باعث متمایز شدن یک مجموعه از سایر مجموعه های موجود گردد.

شناخت احساسات مخاطب و تولید محتوای ویدئویی بر اساس آن، اولین فاکتور در افزایش شانس موفقیت مجموعه های فعال در بین تمامی رقبای موجود شناخته می شود. انتخاب بهترین سبک برای بیان احساسات مخاطب از جمله پارامتر های دیگری است که باید به طور حتم مورد توجه قرار گیرد. دومین موضوع از قوانین طلایی در ویدئو مارکتینگ، شامل انتخاب یک طعمه مناسب برای قلابِ کاربران است. طعمه ای دوست داشتنی که محبوب کاربران و مخاطبین باشد. سومین بخش قوانین طلایی در ویدئو مارکتینگ مشخص کردن موضوع ویدئو برای مخاطبین و تعیین سطح انتظارات کاربران است. تبدیل تبلیغات و بازایابی های ویدئویی به داستان یکی دیگر از قوانین طلایی در ویدئو مارکتینگ به شمار می رود. برآورده کردن نیاز کاربران از دیگر قوانین طلایی در ویدئو مارکتینگ است که می تواند به طور حتم تاثیرگذاری بسیار ویژه ای داشته باشد.

  • توسعه تجارت آواتاج

متن ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی با شبکه های اجتماعی متفاوت است؛ شخصی تر، هدفمندتر، و در نتیجه دارای ریسک بالاتری است. با در نظر گرفتن این موضوع، این نکات کاربردی را برای نحوه نوشتن محتوا برای بازاریابی ایمیلی در نظر بگیرید.

نکته اول: یک موضوع خوب انتخاب کنید و درباره آن بنویسید
انتخاب یک موضوع خوب در متن ایمیل مارکتینگ به معنای ایجاد یک دروازه برای ورود مشتریان است. هر چقدر عنوان و موضوع را جذاب تر و قوی تر بنویسید، احتمال بیشتری وجود دارد که بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود. برای نوشتن موضوع، قوانین استاندارد را برای ایمیل مارکتینگ رعایت کنید. موضوعات و تیترها را مختصر و کوتاه، اما منحصر به فرد بنویسید. سعی کنید مخاطبان را از طریق نیازهایی که دارند هدف قرار دهید؛ یعنی با محصول با خرید محصولات یا خدمات شما، مشکلات و چالش های خود را بتوانند رفع کنند.

نکته دوم: ایمیل های خود را شخصی سازی کنید
دومین نکته برای نوشتن متن ایمیل مارکتینگ این است که ایمیل های خود را شخصی سازی کنید؛ نه اینکه آنها را از جای دیگری کپی کنید. اگر متن ایمیل های تبلیغاتی، منحصر به فرد و ویژه کسب و کار شما باشد، مستقیماً با مخاطبان ارتباط می گیرید. به این ترتیب، مخاطب احساس می‌کند که با یک مجموعه معتبر سر و کار دارد و به شما اعتماد خواهد کرد.

نکته سوم: موضوع و متن اصلی باید با هم سازگار باشند
در نوشتن متن ایمیل مارکتینگ مطمئن شوید که موضوعی که انتخاب کرده اید با متن اصلی ایمیل همخوانی دارد. اگر ر ایمیل خود را متفاوت از متن آن بنویسید، کار بیهوده‌ای کرده‌اید! در دنیای بازاریابی ایمیلی، این موضوع اهمیت دارد؛ چرا که خوانندگان را در همان صفحه نگه می دارد و احتمال دارد که در آینده، روی ایمیل شما کلیک کنند.

نکته چهارم: درباره مزایای و ویژگی های محصولات و خدمات خود صحبت کنید
ایمیل مارکتینگ، فضایی نیست که شما صحبت های طولانی داشته باشید، سخنرانی کنید و حوصله مخاطب را سر ببرید! در عوض باید متن ایمیل مارکتینگ را تا آنجا که ممکن است کوتاه و دقیق نگه دارید. بهتر است درباره مزایا و ویژگی های محصولات و خدماتی که ارائه می دهید صحبت کنید. این کار علاوه بر اینکه برای خوانندگان تان ارزشمند تر است، کمک می کند تا تصویر واقعی از برند شما داشته باشند؛ پس می دانند که با استفاده از خدمات و محصولات شما چه مزایایی را به دست می آورند. اگر به کمپین های بازاریابی ایمیلی علاقه دارید و می خواهید با کمترین هزینه وارد این دنیای رنگارنگ شوید، می توانید آموزش ایمیل مارکتینگ را از بهترین مشاوران ما دریافت کنید.

  • توسعه تجارت آواتاج