شرکت توسعه تجارت آواتاج

دیجیتال مارکتینگ می تواند برای هر تجارت و در هر صنعتی کار کند. صرف نظر از آنچه شرکت شما به فروش می رساند، بازاریابی دیجیتال هنوز مستلزم ایجاد بستری برای شناسایی نیازهای مخاطبان و ایجاد محتوای آنلاین و با ارزش است. با این حال، به این معنا نیست که همه مشاغل باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را به همان روش، مشترک و تکراری، پیاده سازی کنند.

  • دیجیتال مارکتینگ B2B

اگر شرکت شما در حوزه یک تجارت (B2B) مشغول به فعالیت است، احتمالاً تلاش های دیجیتال مارکتینگ شما در حول یک رهبری آنلاین، متمرکز است و هدف نهایی این است که شخص بتواند با یک فروشنده صحبت کند. به همین دلیل، هدف اصلی استراتژی بازاریابی شما، جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران از طریق وب سایت است؛ چیزی که بتواند به خوبی از کانال های دیجیتال پشتیبانی کرده و کیفیت عملکردی را نیز ارتقا دهد. فراتر از وب سایت، احتمالاً سعی خواهید کرد که تلاش های خود را بر روی کانال های متمرکز بر مشاغل مانند LinkedIn متمرکز کنید.

  • دیجیتال مارکتینگ B2C

اگر شرکت شما از نوع تجارت “شرکت – مصرف کننده (B2C)” است، بسته به قیمت محصولات، به احتمال زیاد هدف از دیجیتال مارکتینگ، جذب افراد به وب سایت است که بتواند در نهایت، آنها را تبدیل به مشتری کند بدون اینکه دیگر نیازی داشته باشید در نقش یک فروشنده با آنها صحبت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی