تاریخچه ویدئو مارکتینگ
دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵ ق.ظ
در حقیقت این فایل ها با ارائه ی همزمان اطلاعات به صورت تصویر و صدا، باعث درک بیشتر و ذخیره ی بهتر مطلب در ذهن می شوند. چرا که بشر از ابتدا و از دوران کودکی، با دریافت تصویر و صدا به صورت همزمان، با جهان پیرامون خویش ارتباط برقرار کرده و آنچه می بایست فرا می گرفته را برداشت کرده است. لذا تماشای ویدئو، تناسب بیشتری با روش یادگیری و دریافت دیرینه ی انسان از دنیای اطراف دارد.
در همین راستا می توان اینطور تحلیل کرد که با توجه به اهمیت فرآیندهای بازاریابی به عنوان راه کارهای تاثیرگذاری بر ذهن و سلیقه ی مخاطب، این رشته ی همسو با تجارت و بازرگانی هم می تواند از فواید فیلم و به عبارت بهتر فایل های ویدئویی استفاده ی شایانی داشته باشد.
به همین دلیل یکی از روش های بسیار پرطرفدار در میان انواع بازاریابی، بازاریابی ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ است.