شرکت توسعه تجارت آواتاج

دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تاکتیک ها و کانال های دیجیتالی بی شمار برای ارتباط با مشتریان تعریف می شود؛ درست در جایی که مردم بیشتر وقت خود را به صورت آنلاین می گذرانند. از وب سایت گرفته تا دارایی های تجاری آنلاین – تبلیغات دیجیتالی، بازاریابی ایمیل، بروشور آنلاین و غیره – طیف گسترده ای از تاکتیک ها وجود دارد که زیر چتر “بازاریابی دیجیتال” قرار گرفته اند.

بهترین بازاریاب های دیجیتال تصویر روشنی از نحوه پشتیبانی کمپین های دیجیتال مارکتینگ و اهداف کلی خود دارند. بسته به اهداف و استراتژی بازاریابی، بازاریابان می توانند از طریق کانال های رایگان و غیر رایگان که در اختیارشان است از یک کمپین بزرگتر حمایت کنند.

به عنوان مثال، یک بازاریاب محتوا می تواند مجموعه ای از پست های وبلاگ را ایجاد کند که برخی از آنها به صورت کتاب های الکترونیکی جدید منتشر شوند. بازاریاب رسانه های اجتماعی در شرکت های دیجیتال مارکتینگ به تبلیغ این پست های وبلاگ از طریق پست های ویرایش شده و دست اول در حساب های رسانه های اجتماعی اقدام می کنند و به این روش به رشد این تجارت کمک می نمایند. شاید بازاریاب ایمیل، یک کمپین نامه الکترونیکی ایجاد کند تا برای کسانی که کتاب الکترونیکی را دریافت می کنند اطلاعات بیشتری درباره شرکت ارسال کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی