شرکت توسعه تجارت آواتاج

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شامل کلیه فعالیت های بازاریابی است که برای اجرای آن از دستگاه های الکترونیکی یا اینترنت استفاده می شود. مشاغل و کسب و کارها برای ارتباط بهتر با مشتریان فعلی و تحقق اهداف آینده خود از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های دیگر بهره می گیرند.

در حالی که بازاریابی سنتی به شیوه های شناخته شده تبلیغات چاپی، ارتباط تلفنی یا بازاریابی فیزیکی وجود دارد، بازاریابی دیجیتالی می تواند بصورت الکترونیکی و آنلاین اتفاق بیفتد. این جمله بدان معنی است که تعدادی فرصت های بی انتها و ارزشمندی برای برندها فرآهم است تا از ایمیل، ویدئو، رسانه های اجتماعی استفاده کنند و یا از فرصت های بازاریابی مبتنی بر وب سایت بهره گیرند.

از آنجا که در دیجیتال مارکتینگ، گزینه ها و استراتژی های زیادی وجود دارد می توانید با بودجه مالی مختلفی از انواع روش های بازاریابی استفاده کنید. با استفاده از بازاریابی دیجیتال می توانید از ابزارهایی مانند پیشخوان آنالیز نیز استفاده کنید تا موفقیت و رشد کمپین های خود را بیش از آنچه که ممکن است با یک محتوای تبلیغاتی سنتی – مانند بیلبورد یا تبلیغات چاپی – در اختیار داشته باشید، نظارت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی