پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۴۸ ب.ظ
PPC روشی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما با پرداخت هزینه ای از سوی یک ناشر به ازای هر بار کلیک بر روی تبلیغ شما است. یکی از متداول ترین انواع PPC ، Google Ads است که به شما امکان می دهد برای صفحات برتر موتورهای جستجوگر گوگل با قیمتی “در هر کلیک” از پیوندهایی که قرار می دهید، پرداخت کنید. کانال های دیگری که می توانید از PPC استفاده کنید عبارتند از:
- تبلیغات پرداخت شده در فیس بوک: در اینجا کاربران می توانند مبلغی را برای سفارشی کردن یک فیلم، ارسال تصویر یا نمایش پرداخت کنند؛ به این ترتیب، فیس بوک آن را در خبرنامه افرادی که با مخاطبان تجارت شما مطابقت دارند، منتشر می کند.
- تبلیغات توییتر: در اینجا کاربران می توانند مبلغی را برای ارسال اخبار یا مشخصات نمایه در فیدهای خبری مخاطبان خاص هزینه می کنند؛ همگی برای تحقق یک هدف خاص برای کسب و کار شما استوار هستند این هدف می تواند افزایش ترافیک وب سایت، دنبال کنندگان بیشتر توییتر، مکالمات توییت یا حتی دانلود برنامه ها باشد.
- پیام های حمایت شده در LinkedIn: در اینجا کاربران می توانند مبلغی را ارسال کنند که مستقیماً برای کاربران خاص LinkedIn بر اساس صنعت و پیشینه خود ارسال می شود.