بازاریابی محتوا چیست؟
این اصطلاح به معنای ایجاد و ارتقای دارایی های محتوا به منظور ایجاد آگاهی از برند، رشد ترافیک، رهبری و جذب مشتریان است. کانالهایی که می توانند در استراتژی بازاریابی محتوای شما نقش ایفا کنند عبارتند از:
پست های وبلاگ: نوشتن و انتشار مقالات در وبلاگ شرکت به شما کمک می کند تا تخصص صنعت خود را نشان داده و ترافیک جستجوی طبیعی را برای تجارت خود ایجاد کنید. این در نهایت به شما فرصت بیشتری می دهد تا بازدید کنندگان وب سایت را به مخاطبان منتخب خود تبدیل کنید.
کتاب های الکترونیکی: کتابهای الکترونیکی، تصاویر و مطالب با فرم طولانی مشابه به آموزش بیشتر، به افزایش بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند. همچنین این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات برای مخاطب تولید کنید و افراد را از طریق یک محتوای تأثیرگذار به سمت خرید کردن تشویق کنید.
اینفوگرافیک: اینفوگرافیک نوعی محتوای بصری است که به بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند تا مفهومی را که می خواهید برای یادگیری ارائه دهید، تجسم کنند.
- ۰ نظر
- ۲۹ فروردين ۰۱ ، ۱۱:۴۵
- ۱۸ نمایش